donderdag 24 december 2015

Kerstmis

Fijne Kerstdagen!!!


Vandaag is het dan zover... met Kerstavond zijn de kerstdagen aangebroken! Bij deze wil ik iedereen hele fijne en gezellige Kerstdagen wensen. Lekker eten, cadeautjes, maar vooral gezellig samen zijn met het gezin, familie en/of vrienden... Maar nog eerst even wat kerstdecoratie!
In dit blogje nog een paar kerst foto's, onder andere van onze kerstboom. We hebben al jaren dezelfde, maar hij blijft mooi. We hebben (voor de hond en nu ook ons zoontje) plastic kerstballen. Deze zijn haast niet van echt te onderscheiden, maar het is niet erg als er eentje uit de boom valt of gehaald wordt, geen glas in handjes of pootjes! 


De versiering aan het raam. Vorig jaar hadden we ook sterren aan het raam, dus het idee is hetzelfde, alleen heb ik dit jaar iets andere sterren. Ik had nieuwe moeten kopen, omdat enkele sterren beschadigd waren. De grote ster in het midden geeft tevens licht.  
Op de vensterbank staat deze krans, ook hiermee heb ik het me wel makkelijk gemaakt. Dit is gewoon dezelfde krans als ik vorig jaar ook had staan. Goed inpakken (in een vuilniszak) en voorzichtig wegzette loont zich: dit jaar hoefde hij maar van de zolder te worden gehaald en neergezet... Klaar!  Staande kerstkrans






Geen opmerkingen:

Een reactie posten