dinsdag 20 oktober 2015

Kaarsjes op pootjes

Gezellige mix van theelichtjes


Zoals ik vorige week al schreef, wordt het, nu de herfst begint, tijd om het binnen gezellig en warm te maken, bijvoorbeeld met wat kaarsjes. Verschillende kaarsjes bij elkaar op een leuke schaal worden al gauw een gezellig en warm geheel.


Mijn nieuwe aanwinst, de grijze schaal op pootjes, is de ideale ondergrond. De houten schaal is zacht grijs, met hier een daar een white washed accent. Deze kleur vormt een neutrale ondergrond, die wel afsteekt tegen mijn witte tafel.



Op de schaal staan allerlei theelichthouders: een mix van verschillende vormen, kleuren en materialen. Juist het onderscheid maakt het interessant, het ziet er nonchalant uit, alsof het zo bij elkaar gezet is. Hier en daar liggen wat grote en kleine graskraaltjes verspreid en white washed bakuli, die er opengespleten net uitzien als kleine bloemetjes.


Aangezien ik ook al de houten schaal met kastanjes en dennenappels gemaakt had, heb ik beide schalen gecombineerd op de eettafel. Doordat de schaal met kaarsjes op pootjes staat, kan de houten schaal er een beetje onderin geschoven worden, waardoor het als een geheel uitziet. Samen vormen ze de perfecte combinatie: herfstdecoratie en lichtjes, dat is toch gezellig!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten